59 YORUMLAR

  1. ilkay hanım;bence erken daha 2,5 yasıdaki bir çoçuk orada ne yapabilir ki onun size ihtiyacı var okul yerine siz oyun oynamaya çalısın ben çoçuk gelimi ögrencisiym ve bu konuları goruyorum cocugunuzun size ihtiycı car ama siz bilr siniz

  2. ya arkadaslar bir sey sora bilir miyim. bu makarnayla yapılan calışma uç boyutlu calışmanın içine giriyor mu bilen birisi cevap verır mı ama acil

  3. tabiki kullanılabilir yiyecek malzemeler bizler yaratıcı olmalıyız her yenecek madde israf edilecek die yaratıcılığımızı kaybedecek diiliz gayet güzel bir çalışma olmuş paylaşım için teşekkürler…

  4. tohumlar fidana ağaçlar ormana şarkısının fon müziği varmı? yardımcı olursanız sevinirim .şimdiden teşekkürler.

  5. çok güzel olmuş. çok beğendim. bu siteyi bulduğuma da çok sevindim. aydınlatıcı çok bilgi var. benim 2,5 yaşında bir oğlum var izmirde güelyalıda oturuyorum. annem bakıyor. kreşe göndermek mi göndermemek mi? kreş için için erken mi. okula gitmeyi çok istiyor. genelde çevremizde olan okula gidip bahçede biraz oyun oynayıp geliyoruz. ayrıca hangi okul iyi. hiç bilgim yok. hangisine güvenmeliyim. konu ile ilgili yardımlarınız için şimdiden teşkkürler.

  6. her şey çok güzel keşke bizim öğretmenimizde böyle şeyler öğretse teşekkürler

  7. Gercekten güzel bir çalışma emeğinize sağlık başka paylaşımlarınızı bekliyoruz

  8. bn kuşadası anadolu meslek ve kızmeslek uygulma sınıfında staj yapıorumda farklı etkinlik öğrenkleri güzel olur sayfanızıda beyendim

  9. benim de biri 3 biri 6 yasında iki yegenim var.bazen onları oyalamak cok zor bence herkes bunları görmeli.yetişkinleri de oyalayacak bir etkinlik bence..tebrikler:)

  10. ya varya manyak olmuş benim yapmam lazım hoca zaten yaratıcı birşeyler istiyordu sağolunnnnnnnn

  11. bende yeni öğretmen olarak atandım şuan bu tür etkinliklere okadar çok ihtiyacım varki örnek etkinlikler gönderirseniz sevinirim

  12. baska etkinlik warmi bunlar hep yapıldi bendede yok nolur yardimci olun degişik etkinlikte koyun yada adresi werin

  13. cok guzel olmus amma sade olmus bıraz daha canlı bırsey olsydı daha iyi olurdu bnce tesekkurler elınıze sağlık kım yaptıysa
    :):):):)

  14. FAZLA PEKTE DEĞİŞK GÜZEL DENİLEMEZ AMA YİNEDE PAYLAŞTIĞINZ İÇN TEŞEKÜRLER

  15. tebrikler güzel bir faliyetyapmışsınz bende bu etkinliğiçocuklara yaptırmayı düşndüm bizmle paylaştığınz içnde teşekiürler

  16. arkadaşlar bencede abartmayın fazla yaratıcı değil bence ama ynede paylaştığınız için teşekkürler

  17. yha arkadaşlar bence o kadar abartmayın öle abartılıcak faaliyet diil demekki siz böle faaliyetler görmemişniz ama yinede hazırlanmış we bize sunulmuş teşekkür ederiz bunun için…

  18. slm bende anaokulu öğretmeniyim ilk defa bu steye giriyorum faliyetiniz çok güzel fakat bende sem in sordugu sorunun cvp ını bekliyorum

  19. mmerhaba ben bu siteye ilk defa girdim bende çocuk gelişimi öğretmeniyim bende de çok güzel çalışmalar varnasıl yanıyınlıyorsunuzyukardaki çalışma çok güzel hemen pazartesi yaptıracağım çocklarıma teşekkürler.

  20. slm yayınlanan çalışmalar çok güzel bende sık sık yararlanıyorum sizden üç boyutlu ve grup çalışmalarıda yayınlamanızı rica ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum öptüm en ballısından 🙂

  21. yapılan çalışma güzel olmuş.bende okul öncesi öğretmeniyim ve bu tip faaliyetleri sitenizde bolca yer vermenizi isterim.şimdiden BAŞARILAR…

  22. ellerinize sağlık artık materyal çalışmalrı çocuğun yaratıcılığını, hayatta karşılaştığı problemlere farklı yaklaşabilmeyi, bir işi bitirmede sebat göstermeyi, bağımsız davranabilmeyi, motor becerilerini geliştirmede önemli etkinliklerden biri.Fakat ben etkinliği yapan yada yaptıran arkadaşa sormak istiyorum
    -Çocukların önüne fasulye yi makarnayı koyup araba mı yaptırdınız yoksa çocuğun kendi fikri miydi?
    Yapılandırılmış etkinliklerde gerekli fakat artık materyal çalışmalarında yapılandırılmış etkinliklerin çocuğu ezberci yaptığını düşünüyorum.Artık materyal çalışmalarında malzemeleri koyup çocukların hayal ettiklerini kendi seçimlerine göre şemalaştırıp yapmalarına izin vermeliyiz.sevgiler

  23. yasemin hocam burda haklısınız ama bu gibi materyaller olmasada resimde çekicilik olmaz pişmemiş bir gıdayı yenilmediğini söylerseniz zaten çocuk anlar örneğin şeker boyada tebeşir boyada biz şeker kullanırız o zaman şekeri hiç kullanmayalım bırakalım bu tür düşünceleri öğretmenlerve hocam yukardaki etkinlik süperin süperi olmuş eline sağlık.saygılarımla.

  24. yukarıdaki faaliyet güzel olmus fakat çocuklara faaliyet yaptırılırken yiyecek maddesi kesinlikle kullanılmaz boylece cocuga tutumlu davranmayıda ogretemezsiniz ulkemizde çok sayıda ac insan varken aclık sınırına gelmisken lutfen boyle calısmalar yapmayın 🙁

Comments are closed.