Bulut Şeklinde Anneler Günü İçin Kart Örneği

2258

Bulut Şeklinde Anneler Günü İçin Kart Örneği

anneler günü için kart örneği

Fon kartonu ikiye katlanır, bulut yada çiçek şeklinde çizilir ve kesilir. Ortadan katlanan yerden üst tarafı keserken ayrılmaz böylece kart şeklinde açılıp kapanacaktır.

anneler_gunu_kart-_ornegi_2 fotoğraf

Daha sonra şekildeki gibi iki taraftan da katlı halde iken istenilen aralıkta ikişer sütun çizilip kesilir ortadaki sütun dış tarafa diğerleri içe katlanır.

anneler_gunu_kart-_ornegi_4

Delgeç ile delik açılır ve rafya ile bağlanır. İçine şiir veya mesaj yazılıp çocuklar tarafından süslenir.

anneler_gunu_kart-_ornegi1

anneler_gunu_kart_ornegi_3

88 YORUMLAR

  1. Bu kadar becerikli olanını da gömedim bide düz yazı yazmış Maşşallah Nazar demesin işallah

  2. yaa kenarlarında yani arkadan bi tane kesim var orası nasıl olacak birisi söyleyebilirmi?

  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık bide unutmadan bizim güçümüze güc katan umudumuza umut katan annlerimizin annler günününü kutluyorum

  4. yani bu yaşımda olmama rağmen anneme bunu yapmayı biran düşünmedim değil çok güzel bir etkinlik çocuklarımıza da şimdiden annlerimizi sevmemiz gerektğini benimsetiyor…devamını bekleriz

  5. bizde küçükken uğurböceğinden yapmıştık kartonda uğur böceği yapmıştık içini açınca şiirr vardı ama buda güzelmiş

  6. çook teşekkür ederim allah sizde razı olsun emeğinize sağlık anneme harika bir şey olacak 😉

  7. ayy çok güzel ama biraz sade eda arkadaşımıza katılıyorum anneler gününde böle şeyler yapılırmı şık olmalı ankestır olmalı olmuşken herkezi kıskandırmalı:))

  8. ANA OKULLU ÇOCUKLAR İÇİN GÜZEL BİR ÇALIŞMA YAPMIŞLAR VE BU ÇALIŞMAYI KENDİ KARDEŞİMDE DE GÖRMEK İSTERDİM BU İSTEK HER KEZDE OLMALI AMA OKULA YANİ GERÇEK BİR SINIF ÖĞRENCİSİ OLUNCA HEVESLERİNİZ GİDEBİLİR BU YÜZDEN BİRAZ HATTA ÇOK BİR HEVEZ BİRAZIN KALBİNİZDE BİRAZINI DA İÇİNİZDE SAKLAYIN OLURMU SİSDE İLK ÖNCE İSTEYİP SONRA İSTEMİYORUM DEMEYİN YANİ KISA BİR ANLATIMLA BENİM KARDEŞİM GİBİ OLMAYIN ÇÜNKÜ AİLENİZ SİZİN İÇİN ÜZÜLÜR SİZ İLK ÖNCE BİRAZINI SAKLAYINDA ÖNCE O SİZE YETER ÇOK GÜZEL ETKİNLİLER YAPMIŞSINI DEVAMINI GETİRİN

  9. anneme doğum günü hediyesi olarak yaptım o kadar beğendi ki anlatamam çok teşekkür ederim 🙂

  10. valla bn liseye gitsem bile ana okulu gibi yapamam … çünqü chok güsel bisey daha ilkokula başlamadan elisi yapabilmesi

    :DxDx

Comments are closed.